søndag, desember 07, 2008

The Pillars of the Earth

Denne boken svarer virkelig opp til forventningene, selv om de var skyhøye... :) Har i dag tidlig lest i tre timer i strekk uten vilje til å legge den fra meg og er nå rundet side 600. Har et lite håp om at jeg skal bli ferdig med den før 15. desember, for da må den leveres tilbake.
Historien om byggingen av en katedral blir fortalt fra forskjellige synsvinkler. Det er en del ekle hendelser i boken (voldtekt, drap osv.) som er altfor godt beskrevet. Gleder meg til å lese den ferdig og den neste boken, for man blir veldig glad i de fleste personene.
Vil også si at Love and Other Disasters var en bra film, veldig søt, men det begynner kanskje å bli litt vel mye kjærlighetskomedier for meg nå. :P
Oh, og så kom The Tales of Beedle The Bard ut for noen dager siden... gleder meg å lese den i julen, hvis noen er så snill å gi den til meg i julegave. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar