mandag, februar 16, 2009

The Last of the Mohicans


Ja jeg har også begynt å se en film som heter, som du sikkert har gjettet, du som er så smart:) ; The last of the Mohicans. Dette er en film jeg har hatt lyst til å se kjempe lenge, men jeg har hatt vanskeligheter for å finne den og har måtte manne(heh) meg opp til å se den ettersom jeg vet at den er ganske trist og fæl. Men jeg har da fått lastet den ned, vil helst ha den på dvd.. men men. Uansett, så skulle jeg se den i går, men i følge Windows Media Player varer den i 4 timer (!) så jeg bestemte meg for å se den i intervaller, hehe. Så langt digger jeg den!!! eg vil se mere! gleder meg til senere i dag... Handlingen foregår i USA på 1700-tallet i Syv-dagerskrigen, og kolonikrigen raser mellom Frankrike og England. På vei gjennom krigssonen avbryter tre mohicanere, en far og hans to sønner, et bakholdsangrep på en engelsk tropp, og redder livet til offiserdøtrene Cora og Alice Munro. Og så langt har jeg kommet da. ut i fra det sammendraget der høres den egentlig veldig teit ut(kopierte det fra en side:P), men tro meg; jeg synes ikke det.
mye krig og blod da..., men kjempe bra film! og musikken... ojojoj.. tror denne filmen falt rett inn i min sjanger:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar