søndag, oktober 26, 2008

Uvær og Ida



ihh..!


i dag er det skikkelig storm, lyn og tordenbrak, med haggel i postkassen ( ja, det hadde faktisk kommet seg nedi der på et vis...) med andre ord; et perfekt lesevær, og/eller filmvær. Rett og slett sitte inne etter en kald og våt tur med varm kopp te i handa og begravd i tepper, dyner og puter, slik som putemonsteret vårt liker seg best. (eller hur elma?)
gruer meg til morgendagen; første dag i praksis! ojojoj.. Er derfor gjerne litt redusert i dag
Men dagens store tema; Ida sin bursdag! joho! Vi har allerede bestemt at Madagascar 2 skal sees så snart hun vender nesen hjemover. Kanskje ikke verdens beste film , men en god latter forlenger livet. Anbefaler sterkt å se traileren til madagascar; "I like it big, I like it chukcy" hehehe, moro!
my kind of humor.
bommelibooomm... det brumler fra skyene...
Men som sagt Ida fyller år, og fortjener derfor en stor plass i denne ANDRE bloggen(hehe) på denne viktige dag, ettersom bloggen ble opprettet på hennes bursdag. mhm.
HURRA FOR IDA!
HUURRATUUTEN!
Jeg har enda ikke bestemt meg for å se den filmen " I et speil i en gåte" siden jeg absolutt elsker boken, er jeg redd for at jeg blir skuffa.. så vi får vente å se, kanskje elma, eller malle, ser den før meg..?
~manne~

1 kommentar:

  1. Det er sikkert lurt at jeg ser den først, men da kommer det nok til å gå en stund... Har ikke hørt noe om den her i Danmark, så da må jeg (og du) vente helt til jul...
    Lykke til i morgen!!!!!! Skal tenke masse på deg, det går sikkert kjempe fint. Du kommer nok bare til å bli helt betatt av alle de søte barna...
    Jeg har foresten gått og vært litt irritert fordi det er så vanskelig å få bloggen sånn jeg vil ha den :( Ser nesten ut som jeg må lære meg HTML for å få det sånn jeg vil. humf. det gidder jeg ikke.

    *host, host*

    SvarSlett